کیلگری، کینیڈا: کشمیری کمیونٹی کی طرف سے اظہار یکجہتی، پاکستان ظلم اور جبر سے باز آئے

0
38

آج، کیلگری، کینیڈا میں کشمیری کمیونٹی کا ایک اہم اجتماع جینیسس سینٹر میں پاکستان کے زیر انتظام جموں کشمیر کے لوگوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے بلایا گیا۔ کمیونٹی کے اراکین نے کشمیر میں تشویش ناک صورتحال کے حوالے سے اپنے تحفظات کا اظہار کرنے کے لیے جمع ہوئے اور خاص طور پر میرپور ڈویژن کے قصبے دڈیال میں مبینہ ریاستی بربریت کی مذمت کی۔

اجتماع کے دوران، شرکاء نے پرامن مظاہرین کے خلاف طاقت کے استعمال کی شدید مذمت کی اور حکومت سے مطالبہ کیا کہ کشمیر میں لوگوں کے بنیادی انسانی حقوق کا احترام کیا جائے۔ کمیونٹی کے اراکین نے کشمیر کے لوگوں کے لیے اپنی غیر متزلزل حمایت کی تصدیق کی اور مقامی اور بین الاقوامی سطح پر مختلف پلیٹ فارمز پر ان کے مقصد کی وکالت کرنے کا عہد کیا۔

مزید برآں، اسمبلی نے پاکستان کے زیر کنٹرول کشمیر کے رہائشیوں کے تحفظ کو یقینی بنانے کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے حکومت پاکستان پر زور دیا کہ وہ انسانی حقوق کے تحفظ کو ترجیح دے اور جمہوریت اور آزادی اظہار کے اصولوں کو برقرار رکھے۔

کیلگری میں کشمیری کمیونٹی کی طرف سے اظہار یکجہتی کشمیر کے لوگوں کی حالت زار کی عالمی اہمیت کو واضح کرتی ہے۔ شرکاء نے اس صورتحال کے بارے میں بیداری کو جاری رکھنے اور بین الاقوامی برادری پر زور دینے کا عزم کیا کہ وہ خطے میں ہونے والی پیشرفت پر گہری نظر رکھے۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں