ملاوی کے نائب صدر کو لے جانے والا طیارہ غائب، تلاش جاری۔

0
41

ملاوی کے صدر کا کہنا ہے کہ ملک کے نائب صدر کو لے جانے والا فوجی طیارہ علاقے میں لاپتہ ہونے کے بعد فوجی شمالی ملاوی کے ایک شہر کے قریب پہاڑیوں اور جنگلات کی تلاش کر رہے ہیں۔

نائب صدر اور 9 دیگر افراد کو لے جانے والے طیارے کے پیر کی صبح دیر گئے مزوزو انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اترنے کی توقع تھی۔

صدر نے کہا کہ پیر کو ملک کے نائب صدر کو لے جانے والا فوجی طیارہ علاقے میں لاپتہ ہونے کے بعد فوجی شمالی ملاوی کے ایک شہر کے قریب پہاڑی جنگلات میں تلاش کر رہے ہیں۔

یہ طیارہ 51 سالہ نائب صدر ساؤلوس چلیما، سابق خاتون اول شانیل زیمبیری اور آٹھ دیگر افراد کو لے کر جنوبی افریقی ملک کے دارالحکومت لیلونگوے سے صبح 9:17 پر روانہ ہوا اور 45 منٹ بعد مززو انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اترنے کی توقع تھی۔

سرکاری ٹی وی چینل ایم بی سی پر براہ راست نشر ہونے والے ایک خطاب میں کہا کہ فضائی ٹریفک کنٹرول نے اسے کہا کہ وہ لینڈنگ کی کوشش نہ کرے اور خراب موسم اور خراب مرئیت کی وجہ سے مڑ جائے۔

انہوں نے کہا کہ ایئر ٹریفک کنٹرول کا طیارے سے رابطہ منقطع ہو گیا اور یہ تھوڑی دیر بعد ریڈار سے غائب ہو گیا۔

“میں جانتا ہوں کہ یہ ایک دل دہلا دینے والی صورتحال ہے۔ میں جانتا ہوں کہ ہم سب خوفزدہ اور فکر مند ہیں۔ میں بھی پریشان ہوں،‘‘ چکویرا نے کہا۔ “لیکن میں آپ کو یقین دلانا چاہتا ہوں کہ میں اس طیارے کو تلاش کرنے کے لیے کوئی وسائل نہیں چھوڑ رہا ہوں۔ اور میں امید کے دامن کو تھامے ہوئے ہوں کہ ہمیں زندہ بچ جانے والے مل جائیں گے۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں